Alsancak'ta Gidilesi Mekanlar / Cup Cake Cenneti: CupNCake

by - Eylül 26, 2018

Alsancak'ta Gidilesi Mekanlar


Selamlar, bugün yeni bir yazı ile karşınızdayım. Biraz klavye başına sinirle oturmuş durumdayım. Neden mi? -Şu sıralar İzmir felç olmuş durumda. O kadar hayatı engelleyecek şeyler oluyor ki, sinirsiz bir gününüz geçmiyor. Sabah (07.20-9.30) trafikte 15 dakikalık yere 45 dakika da gidiliyor. Akşam ise (17.00-20.30) arası trafik berbatında ötesinde. Bir vapur çalışmıyor. Sırasıyla otobüsüdür, metrosudur kilitleniyor. Ah ne hale geldi canım İzmir’im yazık.
                Neyse sinirle başladık tatlı ile bitirelim o zaman dedik ve Alsancak’ta yeni göz bebeğim cup cake cennetimi sizlere biraz bahsetmek istiyorum. Açılalı birkaç ay olduğu için kaçıranların üzülmemesini, daha önce gidemeyenlerin ise bundan sonra bolca uğrayacağını ve bir daha bırakamayacağını söylemeliyim.
Avrupai bir tasarıma sahip olması, Alsancak’taki konumundan da ötürü kendinizi bir tık daha özel hissedeceğiniz bir yer olacağına eminim. Mekanın konsepti “kişiye kendisini özel hissettirmek” zaten…
Alsancak'ta Gidilesi Mekanlar

Beni az buçuk diğer yazılarımdan takip ediyorsanız, bir mekana gittiğim zaman oranın hikayesini dinlemeyi ve geçmişini öğrenmeyi çok severim. Böylelikle mekan ile aramda ki bağın güçlendiğini hissedenlerdenim.
                Instagramından da yaptıkları tatlıları takip eden biri olarak, Mine GİRGİNER ile hemen iletişime geçerek, hikayelerini dinlemek istediğimi dile getirdim. Geri dönüşü ise tatlıları gibi bir o kadar tatlı oldu. Hemen yanına gittim ve kendisine bitmek bilmeyen sorularımı sordum. Sağ olsun hepsini aynı tatlılıkla dinlemeye başladı ve tek tek cevapladı. Her ne kadar teşekkür etsem azdır J

                Mine Hanım aslında bir Edebiyat öğretmeni olarak iş hayatına atılmış ardından, hayallerini gerçeğe dönüştürmek için “Doğru yer-Doğru zaman-Doğru kişiler” kombinasyonu için beklemiş ve her geçen gün bunun üzerine bilgi birikimi yaparak, kendisini geliştirmeye adamış. Dostlarına, arkadaşlarına ve ailesine yaptığı lezzetleri İzmirli dostlarına sunmak istemesi ile hayallerini birleştirmiş; yurt dışında yaşadığı süre zarfında ise gözlemleri ile bunu sağlam temellere dayandırmış. Ülkesine geri döndüğü anda ise Alsancak’ta bu “cupNcake” ile can bulmuş.
Alsancak'ta Gidilesi Mekanlar


Mine Hanım ile konuştuğumuzda kendisi cup cake fikrinin yozlaştığını, gerçek tattan uzaklaştığını ve bunu en doğru en iyi şekilde mottosu olan “yaptığın işi en iyi şekilde yap”ı benimseyerek, gerçek cup cake’i bizlerle buluşturduğunun altını çizmiştir. Doğru malzemelerle doğru kombinasyonlar sağlayarak, bu işin özü olduğu kadar, tatlılarında Mine Hanım’ın sevgisini de hissedebilmektesiniz. J Kapıdan girer girmez, vitrinde sizi selamlayan renkli cup cakeleri gördükten sonra, eminim yemeye kıyamayacaksınız.

Alsancak'ta Gidilesi Mekanlar

Cup N Cake Hatay ve Alsancak’ta olmak üzere iki yerde şuan hizmet vermekte. Hatay Atölye ise Şubat ayında açılmış, hem ürünler her gün taze taze hazırlanırken hem de ekip veya bireysel olarak eğitim alabileceğiniz, workshoplar düzenleyebilme imkanını sizlere tanıyan bir eğitim yeri. Bu atölyede şeffaflık hakim olup, istediğiniz ürünleri inceleyebilir ve bu ürünler hakkında bilgi alabilirsiniz. Atölye şuanda 3 kişilik bir ekipten oluşmakta, ileride daha da büyüyeceklerdir.
Alsancak ise 3 aydan beri faaliyet göstermekle birlikte, hem mekan içi hem mekan dışı hizmet vermekte. Yani kendinizi özel hissettiğiniz her an için –bir gün önceden haber verilmek şartı ile- size özel lezzetler yapılmakta.
Alsancak'ta Gidilesi Mekanlar

Cheese cake ve cup cakeler dışında macaron, dev kurabiyeler, kahve yanı kurabiyeler ve çeşit çeşit kavanoz pastaları bulunmakta. Her biri doğal ürünlerden yapılmakta olup; margarin, jelatin, katkı ürünleri ve tatlandırıcı çeşitleri içermemektedir.


Alsancak'ta Gidilesi Mekanlar

Bunların yanında her tatlıya uyumlu olacak 70 farklı kahve çeşitleri ile tatlılarınız ile kendinizi şımartabilirsiniz. #niteliklikahvevepasta hashtag'ı altında fotoğraflara ulaşarak kombinlere bakabilirsiniz.
Sizler için denediğimiz ve favori olan ürünlerimizi sıraladım. Özellikle kahvelerden hem kokusuyla keyif veren, tarçını seven ama yoğunluktan kaçanlar için Iced Biscoff Latte’yi şiddetle tavsiye ederim. İçerken o koca bardağı bile, size tatlı gelmemekte. Üzerindeki kremaya aldanmayın yani. 

Alsancak'ta Gidilesi Mekanlar Alsancak'ta Gidilesi Mekanlar

Onun dışında, her yaşa ve damağa hitap eden cup cakeleri muhakkak denemenizi öneririm. Diyabet ürünlerin olduğunu da ekleyerek bu güzel haberi vereyim.

Alsancak'ta Gidilesi Mekanlar

 Aynı zamanda, benim gibi cheesecake’ten kaçan, aklına ilk “peynir pasta” olarak gelen cheesecake’leri buraya gelirseniz; benim gibi aşık olarak çıkabilirsiniz. Kaşığınızı dokundurur dokundurmaz, softluğunu hissedip peynir kokusu ile uzaktan yakından alakası olmadığını görebilirsiniz. Frambuazlı, limonlu, kahveli, yaban mersinli gibi birçok tat bulunmakta. Benim gibi aşırı tatlı sevmeyenlere ideal olarak düşünüyorum.

Alsancak'ta Gidilesi Mekanlar
Onun dışında mekana özel bir tat olan Casablanca tatlısını denemeniz gerekenlerin belki de en başında gelmekte. Brownilerin arasında o krema ve Belçika çikolatasının uyumunu yakından denemelisiniz. Baştan uyarayım, şekeri orta kıvamda sevenlere tatlı gelebilir.

Alsancak'ta Gidilesi Mekanlar
Mekana genel hatları ile bakarsak, pop art tablosu ile bir hava katması bunu ise tatlılara uygulaması ortama renk kattığını görebilirsiniz. Bununla birlikte hijyen takıntım olduğu için gönül rahatlığı ile gelebilirsiniz.
Alsancak'ta Gidilesi Mekanlar

Şimdi bana soracaksınız fiyatları hemen yazayım. Cup Cake fiyatları 12 lira, biraz normalin üstü olsada genel fiyatların hepsi orta yada az biraz daha orta altı. Yani kahveler 8-16 lira arasında iken, tatlılar 9-12 lira arası. Ev yapımı limonatası ise 7 lira. (Evet, gerçekten gerçek limonata J )
Bu sene Ekim ayında düzenlenecek olan Kahve festivali’nde görebileceğiz. Eğer yolunuz düşerse uğramalısınız!

Açık olduğu saatler: Pazartesi-Cumartesi 08.30-23.00
                                  Pazar 11.00-20.00 saatleri arasında.
İletişim: https://cupncake.com.tr/
Instagram: https://www.instagram.com/cupncakeizmir/
Facebook: https://www.facebook.com/cupncakeizmir/


Ben giderek hayran kaldığım ve gittiğim bu güzel mekana sizin de yolunuzun düşmesini beklerim. Her şey için Mine Hanım’a teşekkür ederim. Bu gönüllü çalışmada bize destek olduğu için J

Kendinize iyi bakın. Sevgilerimle.. B.

 https://www.instagram.com/benirva/     https://www.facebook.com/benirvaa/






You May Also Like

9 Comments

  1. Bir de Alsancağın altını üstüne getirdim hemen hemen tüm mekanlarına gittim derdim. Ya burayı nasıl kaçırmışım çok çok güzel gözüküyor! :) Anlatımın ve fotoğraflarından bahsetmiyorum bilee !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana kesinlikle öneride bulunmalısın o zaman :)
      Yeni açılmış, eğer gidersen selamımı muhakkak ilet :)

      Sil
  2. Aynı trafik sorunundan bizde muzdaribiz bu aralar, delirmemek işten değil... Mekan çok güzelmiş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla İzmir'e ne oluyor anlamıyorum...
      Teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil
  3. Pazar gününü evde geçiren birisi olarak fotoğraflarda takılı kaldım sanırım 😅 ne güzel bir mekan böyle 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir pazar günü için yapılacak güzel bir vakit geçirme yeri denilebilir o zaman :)

      Sil
  4. Çok teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  5. Yazını okur okumaz sluğu orda aldık. Ne yazıkki mekan çok küçük olduğundan yer bulamadık, biraz erteledik lezzetlerle buluşmayı. Cup cakeler lezzetli duruyordu, orada oturup tadına bakabilnek için paket almak istemedik. Oğlanın okuluna takın, o bizden önce tadabilir. Tanıtım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. Burayı ben de görüp tatlarını deneyeyim. Aklıma düştü. Teşekkür ederim.:)

    YanıtlaSil