Atölyelerle Kafeler Buluşursa Ne Olur? -Biz Sanat Atölye Kafe Olur :)

by - Eylül 07, 2018


Atölye ve sanat kafe


                Zaman ilerliyor ve hepimiz kendimizi hayatın getirdikleriyle meşgul olmamızdan, az biraz kendimize vakit ayırmayı unutuyoruz. Her ne kadar fiziksel yorgunluğumuzu atmak için her gün uyuyup kendimizi besliyorsak, aynı şekilde ruhumuzu beslemek içinde bazı dakikaları kendimize ayırmalı ruhumuzu yenilemeliyiz. Bunun için ahım şahım paralar yatırmamıza gerek yok. Ufak şeyler bile bizi dinlendirebilmekte. Hobiniz ister büyük ister küçük şeyler olsun, uygulayabiliyorsanız ne mutlu size!
Aynı şekilde hobisini işe döndürenler, bu yazım sizi de ilgilendiriyor. Freelancer çalışma şekline sahipseniz, muhakkak bu yazımı okuyun derim. Bende Freelancer olarak işimi devam ettirirken, her gün evde çalışmak beni yoruyordu. İlham gelmesi, farklı kişileri görme isteğinden dolayı o kafe senin bu kafe benim geziyordum. Neyse ki bu dönem bitti J
                Hem öğrenci olanlar hem kulüptür, topluluk peşinde oradan oraya koşturanlar sizi de diğer şu köşeye alalım J Vizedir, finaldir sınav zamanı kendinizi rahat hissedecek bir yer arıyorsunuzdur eminim. Hele ki, sessiz ve saatlerce başınızda ne istersiniz diye dikilmeyen birilerini… Sadece bununla yetinmeyip, topluluk ve kulüpleriniz için rahat bir ofis ortamı, toplantı salonu arıyorsanız… Artık aramanıza gerek kalmadı.
                Bunlar beni ilgilendirmiyor, kafe de gelir içeceğimi içer yiyeceğimi yer giderim ben diyenler… Tabi sizi unutur muyum hiç?  -Tabi ki hayır. Lezzetli içecekleri ile sizi kendinize mest edecek bir yer burası J

Atölye ve sanat kafe

                O zaman hepinizi, uzun zamandır severek takip ettiğim ve böyle yerlerin giderek çoğalmasını istediğim bir “Atölye-Kafe” ile tanıştırmak istiyorum. İzmir’de yaşayanlar için harika bir öneri bulduğumu düşünüyorum. Şans eseri zamanında yolumun üzerinde olması ile keşfettiğim ardından instagram sayfalarından aktif bir şekilde takip ettiğim, şimdilerde ise kurduğum topluluğun toplantı merkezi olacak yeri “Biz Sanat Atölye Kafe”yi bugün bloğuma alarak biraz bilgi vermek istiyorum.

Atölye ve sanat kafe

Biz Sanat Atölye Kafe kendi ifadeleri ile Herkesin rahat ve huzurlu bir şekilde saatlerce çalışabileceği, resim yapabileceği, kitap okuyabileceği, hızlı ve sınırsız internetten yararlanabileceği etkinlik ve çalışma cafesi.olarak kurulmuş. Bu fikrin tasarımcısı ve hayalleri gerçeğe dönüştüren kişi ise girişimciliğini ön plana çıkararak bir süre Freelancer olarak çalışmış bir İç Mimar.

Atölye ve sanat kafe

Biz Sanat Atölye Kafe her hafta kişisel gelişime destek veren workshop-atölyeleri ile etkinliklere ev sahipliği yapıyor. Yeri geliyor Seramik Atölyesine dönüşürken yeri geliyor Mandala Atölyesinde kendinizi bulabiliyorsunuz. İsterseniz hobinizi buraya taşıyarak bir grup oluşturabilirsiniz. Atölyelere genel olarak bakarsak:
                -Seramik Atölyesi
                -Teraryum Atölyesi
                -3D El Heykeli Atölyesi
                -Dokuma Mandala Atölyesi şeklinde atölyeler bulunmakta.

Atölye ve sanat kafe

Atölyelere katılmadan önce muhakkak bildirmelisiniz. Bunun için iletişim adreslerinden ya da aktif olarak kullandıkları instagram üzerinden ulaşabilirsiniz. Bu tarz atölyeler ile haftada birkaç saati kendinize ayırarak şımartabilirsiniz. El yeteneğinizi geliştirmek için küçük fırsatları değerlendirebilirsiniz.
Aynı zamanda farklı kişilerle tanışmaktan hoşlanıyor, fikirlerinizi paylaşmak istiyorsanız “buluşma günlerine de” katılabilirsiniz. Fikirler paylaşıldıkça güçleniyor unutmamak lazım J
Bunların dışında Freelancer çalışmaktan hoşlanan, bireysel bir uğraşınız varsa çalışma ortamlarında kendinize yer edinebilirsiniz. Eğer grup halinde katılımlarınız varsa toplantı salonuna sizi alabiliriz. Fakat toplantı salonunu tutabilmek için önceden geldiğinizi bildirmeniz bir rezervasyon yaptırmanız gerekli.
Atölye ve sanat kafe

                Benim için en önemli konulardan biri hijyen ve yiyecek-içeceklerin kalitesi. Bu konuda da dikkat ettiklerini söylemekte fayda var. Son zamanlarda birkaç yerden sonra hijyene ekstra özen gösteriyorum…
Yeme-içme de ise kahvelerinin kalitesine önem vermeleri ile birlikte  “ev yapımı” yiyecekleri-tatlılarının olması, diğer kafelerden bir adım daha öne geçiriyor. Özellikle gittiğinizde Cosmos'u muhakkak denemelisiniz. Bununla birlikte çalışmaya gelenler için ekonomik yeme-içme paketleri de bulunmakta.
Asıl önemli konulardan biri ise fiyatlarının uygunluğu. Biliyorsunuz ki, şu son dönem fiyatlar uçmuş durumda. Biz Sanat Atölye Kafenin bir diğer güzel tarafı fiyatlarının uygunluğu.. Örnek olarak sıcak kahveler 8 lira iken, soğuk kahveler ise 10 lira. Aynı zamanda yeme-içme dışında başka bir ücret ödememektesiniz.
Atölye ve sanat kafe

                Zamanınızı değerlendirmek, çalışmalarınıza motive olmak için her yaştan herkesin gelebileceği bir mekan. Gitmek isteyenler için iletişim adresi:
                   
Adres: Mimar Sinan Mahallesi, 1358. Sokak No:9, 35220 Alsancak/İzmir, Türkiye
Phone: 0850 807 03 57
Gsm: 0545 663 44 67
Mail:info@bizsanatatolyesi.com

İnternet Adresi:Biz Sanat Atölye Kafe 
Başta yazdığım gibi bu tarz yerlerin daha da artması dileğim. Eğer İzmir’de varsa ve ben bilmiyorsam ziyaret etmek isterim. Sizin öneriniz varsa, bana yorum olarak yazarsanız çok memnun olurum. Gönüllü olarak yaptığım bu çalışmaları destekliyor ve devam etmemi istiyorsanız, bana ulaşmayı unutmayın!
Kendinize iyi bakın. Sevgilerimle, B.

Not: Atelye / Atölye 

Not: Resimler Biz Sanat Atölyesi'nden izin alınarak koyulmuştur. Teşekkür ederim :)


 https://www.instagram.com/benirva/   https://www.facebook.com/benirvaa/

You May Also Like

23 Comments

  1. Tam benlik ama zamanım için hiç uygun değil😅 tam da izmirde oturuyorken:)) aklımda!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Ciddi misiniz? Çok üzüldüm bu duruma... Ama bir gün fırsat bulursanız tavsiye ederim! :)

      Sil
  2. Çok güzel bir bloğun varmış.Takipteyimm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Sağolun, bende :)

      Sil
  3. Merhaba.

    Blogunuzun içeriği farklı ve güzel. Görmekten çok hoşnutum.

    Nefis bir kavran geliştirmişsiniz.
    Haberleri bekleriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Yorumunuzu büyük bir samimiyetle okudum. Bu tarz yorumlar gördükçe daha çok yazasım geliyor :)
      Merak etmeyin yeni yazılar yolda :)

      Sil
  4. Güzel bir içerik .... ✔😉

    YanıtlaSil
  5. keşke istanbul'da da olsaymış. inanılmaz benlik bir yer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüh çok üzüldüm fakat, eminim İstanbu'da da vardır. Bir gün İstanbul'a ziyaretim olursa kesin bununla ilgili yazı yayınlacağım :)

      Sil
  6. Çokkk sevindim bunu duyduğuma :) Gittiğimde benden geldiğinizi, selamımı iletirsiniz :) Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. I love coffee :)! I follow you back!

    YanıtlaSil
  8. izmirde olmasına çok sevindim en kısa zamanda bakacağım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim. Benden muhakkak selam söyleyin!!! :)

      Sil
  9. harika bir yermiş burası.. izmirde olsaydım sürekli gidip oturacağım bir yer olurdu.. tam benlik bir yermiş. gönlümdeki kafe tarzı olmuş..
    işletmeyi açanların ve sizin yüreğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl sizin yüreğinize sağlık böyle güzel bir yorum için... Umarım yaşadığınız yerde de, size göre bir mekan açılırr :)

      Sil
  10. İlginç güzel bir yere benziyor. Istanbul gibi kalabalık şehirlerde bir espirisi olmaz o ayrı dava. Sakın bir yer bulmuşken tadını çıkarın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa öyle mi? Teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil
  11. Çok güzel bir proje. Keşke İzmir dışındaki şehirlerde de olsa. Aslında tam emin değilim ama sanırım İzmit'te de seramik, yağlıboya vb yapılan bir atölye vardı. Gitmeye çekinsem de bu tür yerlerdeki, havayı seviyorum :')

    Bu arada Yaz sonu blog keşif etkinliğinden geliyorum, bloğuma beklerim :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ilk işiniz hemen bir arkadaşınızla buraya gitmek olsun. İlk sefer o çekingenliği attıktan sonra devamı su gibi akıp geliyor :)

      Hemen geliyorum :)

      Sil
  12. Madem İzmirliyiz, ziyaret etmezsek eksik kalırız. Fotoğraflara ve senin anlatımına bakınca bugüne kadar gitmediğime üzüldüm. İlk fırsatta oradayım. Çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene ayrı, ziyaret edecek olmana ayrı sevindim. Benden selam götürmeyi unutma lütfen!!!

      Sil