Bornova'da Gidilesi Mekanlar/ Bornova'nın Minik Kalbi: Borbeen!

by - Eylül 16, 2018

Bornova'da Gidilesi  Mekanlar


Selamlar! Bugün biraz daha kendimi motive olmuş hissederek yazıma başlamak istiyorum. Bilmeyenler için biraz bahsetmek istiyorum durumdan. Bir zamanlar şans eseri TED konuşmasına rastlayıp, ardından konuşmasına hayran kalıp kitaplarına başlayan ben bugün o kişiyle tanışıp üstüne birde kitaplarımı imzalattım! Hep düşünürdüm “gerçekten kalbi bu kadar güzel olan bir insanı tanıyabilir miyim gerçek hayatta” diye kendimi yiyip bitiriyordum. Bugün ise onu gördüm! Kimden bahsediyorum: Aret  VARTANYAN’dan bahsediyorum! Güzelsin çok güzelsin Aret…
Bu motivasyon kaynağımı kendime yükledikten sonra –bu arada motivasyon için şu yazıma ulaşabilirsiniz: tıktık – çok sevdiğim bir kafeye giderek soluk almak kendime gelmek istedim. Sahibi ise arkadaşımken oturup bu güzel kafeyi sizlere tanıtayım dedim.
Bornova'da Gidilesi  Mekanlar
İlk açıldığı zamanlardan..

               
Borbeen Bornova Küçük Park’ta can bulmuş, birinci yılını doldurduktan sonra ısrarlara dayanamayıp ikinci şubesini açmış şimdilerde ise Kahve Festivali’ne hazırlanmakta olan üçüncü nesil bir kahveci. Adımınızı atar atmaz, güler yüzle karşılayan çalışanları ile günün her vaktinde burada keyif yapabilirsiniz. Borbeen’nin sahibi ile bir araya gelerek güzel bir vakit geçirdik, hem de aklımıza takılanları sorduk.
Bornova'da Gidilesi  Mekanlar
Marka sahibi, Şevket UYSAL

               
Şevket UYSAL, Borbeen’in bugünlere gelmesini sağlayan ve kendi markasını oluşturan girişimcilerden… Lise yıllarında başlayan kahvecilik hayalleri ile bunu üniversite yıllarında deneyimleyip, Muğla’da öğrenim görmesi ile birçok kahvecide çalışarak her geçen gün hayallerini şekillendirmiş. Asıl mesleği Elektrik ve Elektronik Bölümü olmasına rağmen sadece bugünkü yere sahip olabilmek için kendisini mesleğinde geliştirmiş; gerek yurtiçi gerek yurtdışında birçok projeye imza atarak hayalleri için para biriktirmiş. İyi bir mevki ve kariyere sahip olmasına rağmen bir gün bu işinden vazgeçerek, kaba tabir ile deyim yerindeyse “evi-arabayı her şeyi satıp” ertesi gün hayalindeki kahveci dükkanının anahtarına sahip olmuş. Kendi markasını yaratarak Bornova’da doğan anlamına gelen “Borbeen” ile adımını atmış. İlk zamanlar maksimum 5-6 kişinin sığabileceği bir yere sahipken, şimdilerde ise talebin artması ile ikinci mekanı da açmış; birinci ayını doldurmasını bekliyor.
Bornova'da Gidilesi  Mekanlar

                Kahveler dünyanın farklı birçok bölgesinden gelmekte olup, ev yapımı aromaları ile kahvelerine farklı bir tat katmaktalar. Aynı zamanda kahvelerin kavrulma işleminde ise bizzat Şevket kendisi ilgilenmekte.
Farklı lezzetleri bir araya getirmeyi seven, Borbeen aynı zamanda katkı maddelerinden uzak durarak ev yapımı karamel ve vanilya şurupları yapmaktalar. Bunun yanı sıra, sabahları işe ve okula gidenlere kahvelerinin yanında ev yapımı taze atıştırmalıklarda sunmaktalar. Poğaçaları, dev çikolatalı kurabiyeleri ise önerilenlerin ilk sırasında J
Bornova'da Gidilesi  Mekanlar
Çikolatalı Kurabiyeler

Hatta kurabiyeleri o kadar seviliyor ki, “Cookbeen” adı altında yeni bir markaya da imza atmaktalar şu sıralar.
Benim size önerim Iced Latte, Karamel Mocha ve tabii vazgeçilmez çikolatalı kurabiyeleri J
Bornova'da Gidilesi  Mekanlar
Iced Latte

Tabi şimdi soracaksınız, fiyatların uygunluğunu… Hemen size yardımcı olmak adına bir Türk Kahvesi 7-8 lira arasında satılırken 5 Lira, Soğuk ve Sıcak Kahveler 8-12 Lira arasındayken; 7-10 lira arasında değişmekte.
Bornova'da Gidilesi  Mekanlar

Bununla birlikte internet erişimi, freelancer çalışma yeri, organizasyonlara açık yeri olması ile birden fazla kitleye hitap etmekte.
Hijyen kısmına gelirsek, standartlar içerisinde. J
Eğer İzmir dışındayım kahvelerini merak ediyorum diyorsanız kahveciniz.com üzerinden perakende satışa da başladıklarını bildirmeliyim. Bunun dışında Kahve Festivali’nde de kendilerini görebileceksiniz. Oradan da kahvelerinizi temin edebilirsiniz J
Bornova'da Gidilesi  Mekanlar

Eğer bir gün yolunuz düşerse benden selam söylemeyi unutmayın. Belli mi olur belki de sizle Borbeen’de tanışırız J
Sevgilerimle, Kendinize iyi bakın! B.
               
Bornova'da Gidilesi  Mekanlar

İletişim:


Web sitesi: https://borbeen-coffee.business.site/
Instagram: tık
Facebook: tık


 https://www.facebook.com/benirvaa/     https://www.instagram.com/benirva/

You May Also Like

8 Comments

  1. Benim gibi İzmir’de yaşayan bir blooger bulduğum için çok mutluyum! :) Ve buraya daha önce hiç gitmemiştim en kısa sürede kahvelerini denemek istiyorum :) Bloguma da uğramanı ve irtibat halinde olmayı çok isterim ! :) sevgiler https://yildizyagmuruu.blogspot.com/?m=0

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Funda :) Bende çok mutlu oldum inan bana!! Emin ol bir gün senle kahve içeceğiz :)

      Sil
  2. Görsellerdeki fiyatlara bakılırsa çok çok iyi mekanın görüntüsüne göre! Bursa'dan atlayıp gelesim geldi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bursa'da da eminim çok güzel yerler vardır. İzmir'e gelirseniz, Şevket benden size bir kahve ısmarlasın :)

      Sil
  3. Ben Bornovalıyım. Ben nasıl görmedim burayı. Üstelik evime sadece 10 dk yürüme mesafesinde. Yarın akşam kahvemi içeceğim yer belli oldu. İzmirli bloggerlar bir kahve günü mü yapsak burada diye düşünmedim de değil :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa baya yakınmışsınız :) Bende düşünüyorum nasıl yapsak kiii? Hadi beyaz yakalı yaparsın sen ayarla bir buluşma :)

      Sil
  4. Malatya Rent A Car Olarak Sizi Takip Ediyorum Başarılarınızı Diliyorum İyi Bloglamalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malatya'ya kocaman sevgiler o zaman :)
      Teşekkür ederim :)

      Sil